مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:102021-01-18دانش

سامانه مجامع انتخاباتی موجب انسجام فعالیت های فرهنگی می شود


مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایجاد سامانه جامع مجمع های انتخاباتی این وزارتخانه موجب حرکت به سمت انسجام فعالیت های فرهنگی دانشجویی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه باعث درگیر شدن فضای جامعه شد امکان انجام فعالیت گروهی و حضوری از بین رفت.

وی اضافه کرد: در این شرایطی که زمانی برای پایان این بیماری اعلام نشده، برای حفظ هویت و انسجام اجتماعی فضای دانشگاه و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، سیاست حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به سمت بهره بردن از ظرفیت محیط های غنی شده با فناوری برای ادامه یافتن فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها پیش رفت.

عسکری به طراحی سامانه جامع مجمع های انتخاباتی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری توسط دانشگاه رازی اشاره و اظهار کرد: با ایجاد این سامانه از ظرفیت و توانمندی دانشگاه ها برای انجام بخشی از فعالیت های مرتبط با گروه های دانشجویی در حوزه ملی استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه باید در شرایط خاص کشور به توانمندی های نیروهای داخلی اتکا شود، گفت: مجموعه های ارزشمند دانشجویی و فعالان حوزه فرهنگی در دانشگاه ها، قابلیت های قابل توجهی دارند که می توانند کارهای بزرگی را برای پیشرفت و توسعه کشور انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مجامع انتخاباتی موجب انسجام فعالیت های فرهنگی می شود

سامانه مجامع انتخاباتی موجب انسجام فعالیت های فرهنگی می شود