مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:102021-01-18دانش

فاطمه الگویی برای همه / شماره 1 نشریه دانشجویی «اندیشه» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، اولین شماره نشریه دانشجویی اندیشه منتشر شد.

اولین شماره از نشریه دانشجویی اندیشه با مدیر مسئولی، - فاطمه الگویی برای همه / شماره 1 نشریه دانشجویی اندیشه منتشر شد به همت انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، اولین شماره نشریه دانشجویی اندیشه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، اولین شماره نشریه دانشجویی اندیشه منتشر شد.

اولین شماره از نشریه دانشجویی اندیشه با مدیر مسئولی، امیرحسین باقری و سردبیری، سوگند مرادی، به مناسبت مصادف شدن با ایام شهادت بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، منتشر شد.

شخصیت حضرت صدیقه به عنوان الگویی برای همگان، بررسی شده است؛ بانویی که در دوران زندگی پر برکت و البته کوتاهشان، به عنوان الگویی تمام عیار برای مادران و زنان و حتی مردان از لحاظ اصول ولایت مداری معرفی شده است.

ارتباطات سیاسی ایشان در دوره بعد از رحلت حضرت رسول، مواضع سیاسی ایشان بر سر فدک و مسئله ی غدیر از زبانشان، تحلیل شده است.

برای مشاهده این نشریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمه الگویی برای همه / شماره 1 نشریه دانشجویی «اندیشه» منتشر شد

فاطمه الگویی برای همه / شماره 1 نشریه دانشجویی «اندیشه» منتشر شد