مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:202021-01-18اقتصادي

اسلامی: ایرلاین های داخلی در وضعیت کرونایی زیان ده نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی ضمن مخالفت با درخواست شرکت های هواپیمایی برای لغو محدودیت استفاده 60 درصدی از صندلی پروازی به دلیل پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا، - وزیر راه ضمن مخالفت با لغو محدودیت استفاده 60 درصدی صندلی پروازی در شرایط کرونا، گفت: نه ایران ایر و نه هیچ کدام دیگر از ایرلاین های داخلی زیان ده نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی ضمن مخالفت با درخواست شرکت های هواپیمایی برای لغو محدودیت استفاده 60 درصدی از صندلی پروازی به دلیل پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت 60 درصدی را مصوب و ابلاغ کرده و همچنان لازم الاجراست.

وی افزود: محدودیت 60 درصدی را شرکت های هواپیمایی باید فعلا تحمل کنند، الان در شرایطی سخت کرونایی قرار داریم و باید مملکت را از این وضعیت عبور کند.

وی با تاکید بر این که الان وقت چنین درخواست ها و ملاحظات مربوط به آن نیست، تصریح کرد: باید به گونه ای دیگر برای ایرلاین های داخلی تسهیلات ایجاد کنیم که جبران شود.

وی یادآور شد: تاکنون 2500 میلیارد تومان با سود 12 درصدی برای ایرلاین ها تسهیلات تخصیص یافت که تمام شرکت های هواپیمایی این تسهیلات را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: ایرلاین های داخلی در وضعیت کرونایی زیان ده نیستند

اسلامی: ایرلاین های داخلی در وضعیت کرونایی زیان ده نیستند