مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:052021-01-18اجتماعي

رفع تصرف 137 هزار مترمربع اراضی منطقه ورجین از چنگال سودجویان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 پرونده قانونی با آراء قبلی شامل 137 هزار مترمربع از چنگال متصرفان خارج و رفع تصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید محمودی در حاشیه بازدید روز گذشته خود از اراضی رفع تصرف شده در حوزه شمیرانات با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته تصرف جدیدی در این منطقه نداشتیم، اظهار داشت: در سال 99 برای 33 مورد از پرونده هایی که از سوی محیط زیست در مراجع قضایی مطرح شده بود، آرای بدوی و قطعی صادر شده که در بیش از 95 درصد آنها رأی صادره به نفع محیط زیست بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 پرونده قانونی با آرا قبلی شامل 137 هزار مترمربع از چنگال متصرفان خارج و رفع تصرف شده است.

محمودی با بیان اینکه در خصوص اجراییه 6 مورد از پرونده هایی که آرای قطعی آنها نیز صادر شده است در ماه پیش رو اقدام به رفع تصرف صورت خواهد گرفت، ادامه داد: در سال 99 میزان 1947 متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده ورجین در قالب 3 مورد تخریب اراضی از سوی افراد سودجو منجر به تشکیل 3 پرونده قضایی در محاکم قانونی شده که این پرونده ها هم اکنون در حال رسیدگی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تقدیر از قوه قضاییه، دبیرخانه حفظ حقوق بیت المال، مقامات قضایی و همچنین ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آب منطقه ای در حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 137 هزار مترمربع اراضی منطقه ورجین از چنگال سودجویان

رفع تصرف 137 هزار مترمربع اراضی منطقه ورجین از چنگال سودجویان