مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:252021-01-18اجتماعي

از نفس عمیق چه خبر؟


آلودگی کلمه ی قشنگی نیست اما وقتی برای پایتخت و کلان شهرهایی مانند اصفهان و مشهد باشد می تواند بسیار پر سر و صدا و خبرساز شود اما آلودگی در شهرهایی مانند عسلویه و کنگان حتی واکنش کوچکی از سوی مسئولان ملی به خود نمی بیند.

- این درحالی است که آلایندگی در جنوب استان بوشهر نفس ساکنان این منطقه را گرفته و مدت هاست که از نفس عمیق و هوای پاک بی خبر مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار و آمار رسمی از میزان دقیق آلودگی انتشار آلایندگی ها در مناطق جنوبی استان بوشهر و شهرهایی مانند کنگان و عسلویه که از مناطق شدیداً آلوده به کشور هستند در دست نیست و سازمان محیط زیست تاکنون از در اختیار قرار دادن آمار و یا اطلاعات دقیق از میزان و منابع آلاینده مناطق خودداری کرده؛ این در حالی است که رسانه ها، فعالان اجتماعی و ساکنان عسلویه در طلب سهم خود از هوای پاک و دانستن درباره منابع آلودگی محیط زندگیشان هستند.

مطابق آنچه قانون هوای پاک تاکید کرده آلودگی هوا انتشار یک یا چند آلاینده اعم از آلاینده های جامد، مایع، گاز، پرتوهای یون ساز و غیر یون ساز، بو و صدا در هوای آزاد، به صورت طبیعی یا انسان ساخت، به مقدار و مدتی که کیفیت هوا را به گونه ای تغییر دهد که برای سلامت انسان و موجودات زنده، فرآیندهای بوم شناختی (اکولوژیکی) یا آثار و ابنیه زیان آور بوده و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نفس عمیق چه خبر؟

از نفس عمیق چه خبر؟