مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:552021-01-18سياسي

نیکی هیلی، ستاره جدید جمهوری خواهان آمریکا می شود؟


همزمان با گمانه زنی ها مبنی بر این که نیکی هیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد خواهد شد، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل، یک کمیته اقدام سیاسی (پک) را برای حمایت از کاندیداهای محافظه کار تاسیس کرده است.

- همزمان با گمانه زنی ها مبنی بر این که نیکی هیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد خواهد شد، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل، یک کمیته اقدام سیاسی (پک) را برای حمایت از کاندیداهای محافظه کار تاسیس کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، این کمیته، به نام پک برای آمریکا بایستید (Stand for America PAC) برای کمک به انتخاب شدن نامزدهای محافظه کار برای کنگره در انتخابات میان دوره ای سال 2022 تاسیس شده است.

خانم هیلی که 48 ساله است، در ایمیلی خطاب به حامیان این موسسه نوشته است که پک متمرکز است بر انتخابات میان دوره ای 2022 و انتخاب چهره های محافظه کار برای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا تا به عنوان سدی در مقابل برنامه های لیبرال جو بایدن، کامالا هریس، چاک شومر، و نانسی پلوسی عمل کنند.

بیانیه دیگری که روز پنج شنبه منتشر شد، حاکی است که پک از کاندیداهایی حمایت می کند که از اصول بنیادین آمریکا حمایت می کنند؛ یعنی: آزادی، فرصت برای همه، آزادی بیان، دولت محدود، سرمایه داری، حاکمیت قانون، و دفاع مستحکم ملی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکی هیلی، ستاره جدید جمهوری خواهان آمریکا می شود؟

نیکی هیلی، ستاره جدید جمهوری خواهان آمریکا می شود؟