مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:352021-01-18حوادث

سارق باغ ویلاهای قزوین دستگیر شد


جانشین انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق باغ ویلاها با 20 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین،  داود عبدالمالکی  جانشین انتظامی استان قزوین اظهار  داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از باغ ویلاها در شهرک هفت سنگان شهرستان قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند یک سارق را در شهر قزوین شناسایی و به مقر انتظامی منتقل کنند.

جانشین انتظامی استان قزوین بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های ماموران به 20 فقره سرقت از باغ ویلاها با همدستی یک تن از دوستانش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده همدست وی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

 عبدالمالکی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند به شهروان توصیه کرد: خالی گذاشتن اماکن خصوصی بدون رعایت اصول ایمنی، زمینه را برای سرقت فراهم می کند که می طلبد به منظور ناکام گذاشتن سارقان، مردم استفاده از تجهیزات ایمنی را در پیشگیری از سرقت جدی گرفته و به آن توجه کافی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق باغ ویلاهای قزوین دستگیر شد

سارق باغ ویلاهای قزوین دستگیر شد