مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:552021-01-18حوادث

شکستگی خط انتقال آب مخزن غدیر یزد رفع شد


شکستگی خط انتقال آب بین مخزن جمع آوری و مخزن غدیر یزد با تلاش 21 ساعته پرسنل واحد بهره برداری آبفای یزد رفع شد - ایسنا/یزد شکستگی خط انتقال آب بین مخزن جمع آوری و مخزن غدیر یزد با تلاش 21 ساعته پرسنل واحد بهره برداری آبفای یزد رفع شد محمد حسین اسماعیلی مدیر امور بهره برداری آب یزد گفت: خط انتقال آب 600 میلی متری جی آرپی مخزن غدیر یزد در عمق چهار متری که به علت نشست زمین دچار شکستگی شده بود، با تلاش مستمر همکاران واحد بهره برداری ترمیم و مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته در مدت زمان رفع این حادثه، انتقال آب از خط جایگزین مخزن خیرآباد به مخزن غدیر انجام شد و این امر باعث شد حجم ذخیره مخزن حفظ و هیچ گونه قطعی آب در سطح شهر نداشته باشیم.

این مسئول از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده ی هرگونه حادثه در شبکه آب رسانی با سامانه ارتباط با مشتری 122 تماس حاصل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا یزد، اسماعیلی افزود: از عمده مشکلات این مسیر نبود امکان دفع آب سطحی و آبگرفتگی مسیر هست که پیگیری لازم در این خصوص با حضور مسئولان مرتبط صورت می گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی خط انتقال آب مخزن غدیر یزد رفع شد

شکستگی خط انتقال آب مخزن غدیر یزد رفع شد