مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:052021-01-18بين الملل

اروپا خواستارتوقف شهرک سازی درکرانه باختری شد


اتحادیه اروپا روز یکشنبه با صدور بیانیه ای از رژیم صهیونیستی خواست تا به «تمام فعالیت های شهرک سازی در کرانه باختری» پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی کمیسیون اروپا در حوزه روابط خارجی روز یکشنبه با صدور یک بیانیه از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا به تمام فعالیت های شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی پایان دهد.

در این بیانیه آمده است: تازه ترین تصمیم اسراییل برای پیشبرد طرح هایی جهت تأیید و ساخت تقریباً 800 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری مغایر با قوانین بین المللی بوده و بیش از پیش چشم اندازهای یک راه حل پایدار دو دولتی را تضعیف می کند .

این بیانیه از مقامات اسراییلی می خواهد تا فرآیند مزایده جهت ساخت واحدهای مسکونی برای یک شهرک کاملاً جدید در منطقه گیوات هاماتوس را به تعویق بیاندازند.

این بیانیه در ادامه می افزاید که این اقدامات تحولات مثبت و مربوط به توافقنامه های عادی سازی [روابط] میان اسراییل و شماری از کشورهای عربی را تضعیف می کند.

گفتنی است، دوشنبه گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از صدور یک دستور برای ساخت 800 واحد مسکونی در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

در پی آن، مقامات اسراییلی روز چهارشنبه با ساخت 530 واحد مسکونی جدید در بیت المقدس شرقی موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا خواستارتوقف شهرک سازی درکرانه باختری شد

اروپا خواستارتوقف شهرک سازی درکرانه باختری شد