مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 00:152021-01-17بين الملل

زاخاروا: مقامات غربی بهتر است بر حل مشکلات داخلی خود تمرکز کنند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارنظر مداخله جویانه یک مقام آمریکایی در مورد بازداشت «آلکسی ناوالنی»، به مقامات کشورهای غربی توصیه کرد که بر حل مشکلات داخلی خود تمرکز کنند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارنظر مداخله جویانه یک مقام آمریکایی در مورد بازداشت آلکسی ناوالنی ، به مقامات کشورهای غربی توصیه کرد که بر حل مشکلات داخلی خود تمرکز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی بازداشت الکسی ناوالنی از منتقدان دولت روسیه در هنگام ورود به فرودگاه مسکو، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در اقدامی مداخله جویانه با انتشار یک پیام توییتری خواستار آزادی فوری ناوالنی و محاکمه عاملان این حمله ظالمانه به زندگی این منتقد روس شد! جیک سالیوان در ادامه این پیام توییتری مدعی شد که حمله های [مقامات کاخ] کرملین به آقای ناوالنی نه تنها نقض حقوق بشر بلکه توهینی آشکار به آن دسته از مردم روسیه است که می خواهند صدایشان شنیده شود .

در واکنش به اظهارنظر مداخله جویانه این مقام آمریکایی، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه به مقامات خارجی به خصوص کشورهای غربی توصیه کرد که موازین حقوق بین الملل را رعایت کرده، به قوانین ملی کشورهای مستقل تجاوز نکرده و [در عوض] بر حل مشکلات داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخاروا: مقامات غربی بهتر است بر حل مشکلات داخلی خود تمرکز کنند

زاخاروا: مقامات غربی بهتر است بر حل مشکلات داخلی خود تمرکز کنند