مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 15:152021-01-17سياسي

سند جامع و راهبردی مسائل اجتماعی رفسنجان تدوین می شود


سند جامع و راهبردی مسائل اجتماعی رفسنجان با هدف ارائه راهکارهای بهتر زندگی کردن در دست تدوین است.

- مجید فصیحی هرندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عنصر اصلی و اساسی به وجود آورنده آسیب های اجتماعی، نبود اشتغال است و بخش دولتی و خصوصی باید در جهت رفع این مشکل گام های اساسی را بردارند.

وی از تدوین سند جامع مسائل اجتماعی رفسنجان خبر داد و افزود: با هدف ارائه راهکارهای بهتر زندگی کردن، سند جامع و راهبردی مسائل اجتماعی رفسنجان در دست تدوین است و امیدواریم با اجرای مباحث مختلف این سند ِجامع، کاهش آسیب های اجتماعی را شاهد باشیم.

فرماندار رفسنجان با بیان این مطلب که آسیب های اجتماعی ممکن است چندین علت داشته باشند، تصریح کرد: خانواده مهمترین نهاد در جامعه است که در برخی آسیب های اجتماعی مشکل از خانواده ها است لذا یکی از علّت های بروز آسیب های اجتماعی مهارت هایی مانند مهارت تربیت کودک، همسرداری و… است که باید این مهارت ها در دوران تحصیل به دانش آموزان ارائه شود تا در جوانی و پس از آن با مشکل مواجه نشوند.

فصیحی هرندی با بیان اینکه عنصر اصلی و اساسی به وجود آورنده آسیب های اجتماعی موضوع عدم اشتغال است، تصریح کرد: این موضوع باید دغدغه بخش دولتی و خصوصی باشد و گام های اساسی را در جهت رفع این مشکل بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع و راهبردی مسائل اجتماعی رفسنجان تدوین می شود

سند جامع و راهبردی مسائل اجتماعی رفسنجان تدوین می شود