مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 14:202021-01-17اقتصادي

25 درصد رستورانهای تهران یا مشاور املاک شده اند یا نمایشگاه خودرو


رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران گفت: 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانکی تغییر کاربری داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر میرابراهیمی رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران در گفت وگو با یک برنامه رادیویی در رابطه با اسامی عجیب غذاهای رستوران های شمال شهر تهران گفت: اجاره مغازه هزینه سرباری است که مردم باید پرداخت کنند که پرداخت می کنند اما برخی همکاران ما کم لطفی می کنند و با استفاده از اسم های عجیب و غریب قیمت ها را بالا می برند.

وی با بیان اینکه شکایات مردمی در این حوزه 24 ساعته رسیدگی و مازاد آن هم به مشتری پرداخت می شود افزود: شهروندان می توانند شکایات خود را به شماره 66404991 اعلام کنند.

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران اظهار کرد: اگر مغازه دار تأییدیه اتحادیه در مورد قیمت ها را داشته باشد مشکلی وجود ندارد و در غیر این صورت پیگیری و با متخلفان برخورد می شود.

میرابراهیمی در رابطه با وضعیت تغییر کاربری رستوران ها در مناطق بالای شهر تهران نسبت به 5 سال قبل گفت: با توجه به هزینه بالای رستوران داری و به دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا، 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد رستورانهای تهران یا مشاور املاک شده اند یا نمایشگاه خودرو

25 درصد رستورانهای تهران یا مشاور املاک شده اند یا نمایشگاه خودرو