مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 13:452021-01-17سياسي

احساس خطر آمریکا از فعالیت های آستان قدس رضوی/ تحریم اثری در عملکرد آستان ندارد


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی توسط رژیم آمریکا گفت: استکبار از فعالیت های نهاد هایی مانند آستان قدس احساس خطر می کند و برای فرار از این احساس خطر دست به تحریم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس چند روز قبل نام آستان قدس رضوی و تولیت این آستان در فهرست تحریم های جدید آمریکا قرار گرفت.

تحریم کردن یک نهاد مذهبی جهان اسلام موضوع عجیبی نیست زیرا نگاهی به فعالیت های آستان قدس رضوی و جایگاه امام هشتم در دل شیعیان، خصوصاً ایرانیان سبب شده تا استکبار جهانی از وجود این نهاد احساس خطر کند.

ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در جهان و محرومیت زدایی آستان قدس رضوی موضوعاتی است که آمریکا از آن احساس خطر می کند روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس درخصوص دلایل این اقدام رژیم آمریکا گفت: دلیل عصبانیت و احساس خطر آمریکا از آستان قدس رضوی و تحریم این نهاد، از دو جهت قابل بررسی است.

اول اینکه، آستان قدس رضوی از مجموعه های برپرکتی است که ذیل نام مبارک حضرت رضا (ع) خدمات بیشماری به مردم مستضعف ایران و جهان ارائه می کند.

این خدمات در حوزه زیارت و دیگر حوزه های محرومیت زدایی است خصوصاً اینکه آستان در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در سطح بین المللی گام های خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس خطر آمریکا از فعالیت های آستان قدس رضوی/ تحریم اثری در عملکرد آستان ندارد

احساس خطر آمریکا از فعالیت های آستان قدس رضوی/ تحریم اثری در عملکرد آستان ندارد