مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 13:402021-01-17سياسي

ترامپ چگونه کاخ سفید را ترک می کند؟


ترامپ با وجود لکه ننگ دو بار اقدام برای برکناری اش توسط مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد در زمان ترک کاخ سفید مراسم بزرگی برای خود برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا به رغم لکه ننگ دو بار اقدام برای برکناری اش، برای لحظه پایانی و آخر به عنوان رهبر برای ترک کاخ سفید برنامه ریزی می کند.

صبح روز بیستم ژانویه و قبل از مراسم انتصاب جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا انتظار می رود که کاخ سفید مراسم بزرگی برای خروج ترامپ برگزار کند که شامل رژه شماری از نیروهای محافظ و تیم نظامی ، شلیک 21 گلوله و فرش قرمز می شود.

برعکس ورود ترامپ به کاخ سفید وی کاری را که میشل و باراک اوباما رییس جمهور سابق و همسرش کردند برای خانواده بایدن انجام نمی دهد زیرا وی در مراسم انتصاب بایدن حاضر نمی شود و در زمان رسیدن بایدن به کاخ سفید آن را ترک کرده است.

همپیمانان ترامپ می گویند که پس از حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در ششم ژانویه بهتر است که کار به همین شکل و شیوه پیش برود.

از سوی دیگر، انتظار می رود که مایک پنس معاون رییس جمهور کنونی آمریکا در مراسم انتصاب بایدن شرکت کند.

سی ان ان تأکید کرد که پنس اکنون سرپرست ریاست جمهوری آمریکا شده است زیرا وی با کامالا هریس معاون رییس جمهور منتخب تماس گرفته و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ چگونه کاخ سفید را ترک می کند؟

ترامپ چگونه کاخ سفید را ترک می کند؟