مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:452021-01-17بين الملل

نیروهای عراقی: در عملیات پیشدستانه بر مناطق شمال شرق سوریه متمرکز هستیم


سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد که نیروهای نظامی کشورش در عملیات پیشدستانه خود، بر مناطق شمال شرق سوریه متمرکز هستند.

- سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد که نیروهای نظامی کشورش در عملیات پیشدستانه خود، بر مناطق شمال شرق سوریه متمرکز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی با جدیت و پشتکار عمل می کنند و دستور و پیگیری از جانب فرمانده کل نیروهای مسلح برای کنترل بر مرزها به ویژه با سوریه وجود دارد.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی در عملیات پیشدستانه خود بر مناطق شمال شرق سوریه مستقر هستند، به ویژه که در این مناطق نیروهای نظام سوریه حضور ندارند بلکه در آن تعدادی از گروه های تروریستی مستقر هستند.

عملیات تقویت و کنترل مرزها با کشور همسایه سوریه به صورت گسترده برای پیگرد برخی از گروهک های تروریستی و باقی مانده های آنها در خاک عراق ادامه دارد.

عملیات پیشدستانه نیروهای امنیتی نتایج مثبتی را در پیگرد نیروهای تروریستی شکست خورده رقم زده است.

پیشتر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرده بود که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور دستور کنترل کامل بر مرزهای عراق با سوریه را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای عراقی: در عملیات پیشدستانه بر مناطق شمال شرق سوریه متمرکز هستیم

نیروهای عراقی: در عملیات پیشدستانه بر مناطق شمال شرق سوریه متمرکز هستیم