مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:502021-01-17سياسي

پیکر شهید عسگری در گلزار شهدای اسلامشهر آرام گرفت


پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان اسلامشهر تشییع و در جوار پدرش آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، هم زمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر شهید حشمت اله عسگری  بعد از 39 سال دوری از مادر با حضور خانواده و اقشار مختلف در شهرستان اسلامشهر تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) در آرامگاه ابدی جای گرفت.

پیکر شهید عسگری که بعد از 33 سال و 9 ماه دوری از خانواده در تفحص های اخیر در منطقه شلمچه و با انجام آزمایشات DNA شناسایی شده، امروز با بدرقه مادر و برادرانش راهی خانه ابدی شد تا بعد از سال ها دوری از پدر در جوارش آرام بگیرد.

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فضای شهرستان اسلامشهر با حضور پیکر شهید عسگری  حال و هوای دوران دفاع مقدس به خود گرفت و اقشار مختلف مردم انقلابی، ولایت مدار و شهیدپرور منطقه و هم رزمان و اقوام شهید از محل سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر تا گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) تشییع و در جوار دیگر شهدای این شهرستان و پدر شهید در آرامگاه ابدی به خاک سپردند.

شهید حشمت اله عسگری که در تاریخ اول فروردین سال 1348 در روستای دینه ور شهرستان اراک و در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود، در تاریخ 18 فروردین سال 1366 در عملیات کربلای 8 در منطقه شلمچه در راه دفاع از آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید عسگری در گلزار شهدای اسلامشهر آرام گرفت

پیکر شهید عسگری در گلزار شهدای اسلامشهر آرام گرفت