مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:502021-01-17سياسي

بروز ویروس کرونا با چهره ای متفاوت


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بیماری کرونا بسیار پیچیده است و با توجه به اینکه می تواند با سیمای متفاوت بروز کند نباید به شرایط امروزه غره شویم زیرا بروز جهش ها و گونه های جدید بیماری می تواند خطرآفرین باشد.

- جی پلاس ، علیرضا زالی، طرح شهید سلیمانی را طرحی اجتماعی برشمرد که پیشران اصلی آن مردم هستند و یادآور شد: در ایران هر طرحی که با مشارکت مردم انجام شود با موفقیت همراه خواهد بود.

مهر نوشت؛ وی با تاکید بر تداوم طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این طرح ملی مقطعی و گذرا نیست و یک طرح مستمر اجتماعی است که بخش عمده ای از موفقیت های آن مرهون همکاری و همراهی مردم است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: در عین تداوم اجرای طرح باید هوشیار باشیم، بیماری کرونا بسیار پیچیده است و با توجه به اینکه می تواند با سیمای متفاوت بروز کند نباید به شرایط امروزه غره شویم زیرا بروز جهش ها و گونه های جدید بیماری می تواند خطرآفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی حتی اگر چهره های خشن تر بیماری نیز بروز کند می تواند سلامت ما را تضمین کند.

زیرا با اجرای این طرح و رعایت اصولی پروتکل های بهداشتی، محدودیت ها و فاصله گذاری، استفاده از ماسک و ردیابی بیماران باعث بالا رفتن تاب آوری و تضمین سلامتی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز ویروس کرونا با چهره ای متفاوت

بروز ویروس کرونا با چهره ای متفاوت