مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:502021-01-17اقتصادي

حجم زیاد مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب و نگرانی ناشران/ قیمت کارتن ها چقدر است؟


با توجه به اینکه تنها سه روز به آغاز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران باقی مانده است ناشران از چگونگی خدمات پست تردید دارند چرا که حجم مرسولات بالاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن ماه آغاز و تا ششم بهمن ادامه خواهد داشت.

هرچه به روزهای آغازین نمایشگاه نزدیک می شویم ناشران بیشتری به کاروان حاضر در این نمایشگاه می پیوندند اما در روزهای اخیر برخی از فعالان حوزه نشر نگرانی و دغدغه هایی بابت ارسال مرسولات دارند.

عده ای از ناشران بر این باورند که باید خودشان کتاب ها را به شرکت پست برده و در آنجا بسته بندی و ارسال صورت می گیرد و برخی نیز از قیمت کارتن های بسته بندی که شرکت پست وعده داده بود در اختیارشان قرار دهد نگرانی هایی را مطرح می کنند.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان: ناشران نگران خدمات شرکت پست در روزهای پیک نمایشگاه هستند هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در این باره به خبرنگار فارس می گوید: اگر قرار باشد هر ناشر کتاب های خریداری شده مخاطبانش را به شرکت پست ببرد و در آنجا بسته بندی صورت گیرد، کار را با چالش همراه می کند، اولا این مسئله نیروی انسانی زیادی می خواهد و ثانیاً به دلیل وجود کرونا حجم حضور افراد در پست خطرناک خواهد بود، ضمن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم زیاد مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب و نگرانی ناشران/ قیمت کارتن ها چقدر است؟

حجم زیاد مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب و نگرانی ناشران/ قیمت کارتن ها چقدر است؟