مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:052021-01-17حوادث

206 کیلوگرم تریاک در بار صیفی جات در کرمانشاه کشف شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف 206 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری پنج قاچاقچی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای 2 باند قصد انتقال مقدار زیادی مواد از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان و مسیر حرکتی آن ها شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی هر چهار دستگاه خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف 106 کیلوگرم تریاک در کامیون که قاچاقچیان آن را به شکل ماهرانه ای در پوشش بار صیفی جات مخفی کرده بودند، افزود: در بازرسی از سه دستگاه خودروی سواری نیز 100 کیلوگرم از این نوع مواد کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه از معرفی آن ها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم و انتقال خودروهای توقیفی به پارکینگ خبر داد.

جاویدان در پایان آمار کشفیات مواد مخدر امسال استان کرمانشاه را 2 تن و 733 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته که 2 تن و 246 کیلوگرم بوده است 22 درصد رشد نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

206 کیلوگرم تریاک در بار صیفی جات در کرمانشاه کشف شد

206 کیلوگرم تریاک در بار صیفی جات در کرمانشاه کشف شد