مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:252021-01-16حوادث

دستگیری سارق حرفه ای منزل در محله قائم


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای منزل خبر داد و گفت: متهم دارای 10 فقره سابقه کیفری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: یازدهم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 164 قائم (عج) تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، ساعت 3 بعد از ظهر برای رفتن دیدار بستگان از منزل خارج شدم و ساعت 11 شب هنگامی که به خانه مراجعت کردم با قفل تخریب شده در مواجه و پس از ورود به منزل متوجه سرقت لوازم و اموال به ارزش تقریبی 150 میلیون تومان شدم.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان ضمن بازدید از محل وقوع جرم با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف موفق به شناسایی سارق که حسین نام داشت شده و با استعلام سوابق کیفری او مشخص می گردد او دارای 10 فقره سابقه سرقت منزل است.

وی افزود: پس از شناسایی هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی های قضایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در تهرانپارس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظاکی گفت: حسین پس از دستگیری و در بازجویی ها به بزه انتسابی در خصوص سرقت منزل شاکی اعتراف و اعلام داشت، در اطراف محله نوبنیاد برای سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای منزل در محله قائم

دستگیری سارق حرفه ای منزل در محله قائم