مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:352021-01-16سياسي

نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مساجد جایگاه محوری در مبارزات انقلابی مردم ایران داشته و نقش این پایگاه های عظیم دینی و اجتماعی باید برای نسل جوان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد سادات روز شنبه در جلسه کارگروه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان، اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر از آن جهت که ایام رهایی کشور از استعمار داخلی و استکبار خارجی است در تاریخ انقلاب اسلامی قابل توجه بوده و نقطه عطف آن به شمار می رود.

وی افزود: گرامیداشت دهه فجر وظیفه شرعی و قانونی همه ماست چرا که همه ما مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم و بنا بر همین وظیفه باید در بیان دستاوردها به سهم خودمان نقش آفرینی کنیم.

حجت الاسلام سادات اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب، افکار و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و عقبه های نظام اسلامی است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر در کردستان، کمیته مساجد این ستاد را از کمیته های پیشتاز برشمرد و افزود: کمیته مساجد از کمیته های اصلی ستاد است چرا که از صدر اسلام و در پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد همواره نقش محوری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود