مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:452021-01-16سياسي

سراسر زندگی حضرت زهرا درس آموز است/ ایشان مردانه در دفاع از ولایت ایستاد


صدیقه طاهره سلام الله علیها در ولایتمداری و دفاع از ولایت امام علی علیه السلام در زمانی که مردان همه ساکت بودند، مردانه ایستاد و اگر چه به میدان جنگ نرفت، - ایسنا/کرمان یک استاد حوزه علمیه گفت: صدیقه طاهره سلام الله علیها در ولایتمداری و دفاع از ولایت امام علی علیه السلام در زمانی که مردان همه ساکت بودند، مردانه ایستاد و اگر چه به میدان جنگ نرفت، میدان جنگ به در خانه ایشان آمد و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام احمد شیخ بهایی درگفت و گو با ایسنا با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: درست است زندگی این بانوی بزرگ اسلام در یک مقطعی از تاریخ (دهه اول هجری) اتفاق افتاد، اما به لحاظ انسانی زندگی ایشان سرشار از نکته هایی است که برای هر انسانی در هر قرنی و هر نسلی می تواند الگو و درس آموز باشد و او را در مسیر صحیح زندگی راهنمایی کند.

وی افزود: زندگی زهرای مرضیه سلام الله علیها یک زندگی معمولی نبود و سراسر زندگی ایشان برای دیگران درس است؛ حضرت برای همه زنان الگوست و پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند فاطمه سرور همه زنان جهان است و این سروری در قالب های مختلف خود را نشان می دهد.

شیخ بهایی تصریح کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها بعد از وفات مادرش حضرت خدیجه، در کودکی جای مادر را هم پر کرد و آنقدر به پدر بزرگوارش می رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراسر زندگی حضرت زهرا درس آموز است/ ایشان مردانه در دفاع از ولایت ایستاد

سراسر زندگی حضرت زهرا درس آموز است/ ایشان مردانه در دفاع از ولایت ایستاد