مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16سياسي

وضعیت کرونایی شهرهای استان و دلیل پلمب نمایشگاه کرمان اعلام شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به تبیین وضعیت شهرهای استان پرداخت و گفت: شهرهای انار، رودبار، ریگان، فهرج، فاریاب، بردسیر، عنبرآباد، - ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به تبیین وضعیت شهرهای استان پرداخت و گفت: شهرهای انار، رودبار، ریگان، فهرج، فاریاب، بردسیر، عنبرآباد، نرماشیر و قلعه گنج، کهنوج، شهربابک و بم در وضعیت آبی قرار دارند.

دکتر محمدصادق بصیری ظهر امروز 27 دی ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه کرونا در دنیا با شدت در حال شیوع است، اظهار کرد: ابتلا به کرونا در کشور ما سیر نزولی دارد و میزان ابتلا در استان کرمان در این هفته با اندکی بهبود نسبی به هفته گذشته روبرو است.

وی به تبیین وضعیت شهرهای استان پرداخت و گفت: شهرهای انار، رودبار، ریگان، فهرج، فاریاب، بردسیر، عنبرآباد، نرماشیر و قلعه گنج، کهنوج، شهربابک و بم در وضعیت آبی قرار دارند و شهرهای ارزوییه، بافت، جیرفت، رابر، راور، زرند، رفسنجان، سیرجان، کرمان، کوهبنان و منوجان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

بصیری وضعیت کنونی شهرهای استان را شکننده دانست و بیان کرد: نباید عادی انگاری شود و این ویروس همچنان در حال جولان دادن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی شهرهای استان و دلیل پلمب نمایشگاه کرمان اعلام شد

وضعیت کرونایی شهرهای استان و دلیل پلمب نمایشگاه کرمان اعلام شد