مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:252021-01-16سياسي

ایجاد 4 هزار و 472 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از ایجاد چهار هزار و 472 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه طی سال جاری خبر داد.

- کرمانشاه- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از ایجاد چهار هزار و 472 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه طی سال جاری خبر داد.

رضا طاهری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت وام های قرض الحسنه، چهار هزار و 472 فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده که 2 هزار و 132 طرح از سوی بانوان عملیاتی شده است.

وی افزود: از این تعداد فرصت شغلی 830 طرح در حوزه صنایع دستی بوده که مجریان تمامی مشاغل اجرایی در این حوزه بانوان مددجو بوده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: 540 طرح از طرح های اجرای شده ی صنایع دستی، قالیبافی و فرش بافی بوده است.

وی با اشاره به پرداخت پنج میلیارد و 447 میلیون تومان وام طی سال جاری بیان کرد: وام های مذکور به منظور اجرای طرح های فرش بافی و قالیبافی به بانوان مددجو پرداخت شده است.

گفتنی است، مددجویان علاقمند به صنایع دستی می توانند پیش از اجرای شغل، آموزش های مهارت آموزی را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 هزار و 472 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

ایجاد 4 هزار و 472 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه