مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:302021-01-16بين الملل

معترضانی که از هنگ کنگ فرار کردند در آمریکا پناهنده می شوند


پنج معترض هنگ کنگی که در ژوییه 2020 به دنبال اعمال قانون امنیت ملی چین در این دولت شهر با یک قایق به تایوان فرار کرده بودند، وارد نیویورک شده و درصدد پناهندگی در آمریکا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، این پنج مرد جوان ژوییه سال گذشته از بندری دور افتاده در هنگ کنگ سوار بر یک قایق موتوری شده و در دریای چین جنوبی به طرف شرق حرکت کردند.

آنها هنگامی که به نزدیکی تایوان رسیدند موتور قایق خود را خاموش کرده و امیدوار بودند تا توسط گارد ساحلی تایوان نجات پیدا کنند.

آنها پس از ماه ها حضور در تایوان، روز چهارشنبه وارد فرودگاه بین المللی کندی در نیویورک شدند و قصد دارند در آمریکا پناهنده شوند.

آنها جزو فعالان سیاسی هستند که از زمان اعمال قانون امنیت ملی چین در این دولت شهر در ژوئن سال گذشته میلادی از هنگ کنگ فرار کرده اند.

گزارش مربوط به فرار آنها از هنگ کنگ، اقامتشان در تایوان و ورودشان به آمریکا توسط ساموئل چو ، بنیان گذار شورای دموکراسی هنگ کنگ منتشر شده است.

شورای دموکراسی هنگ کنگ یک گروه مدافع مستقر در واشنگتن است که سفر این افراد را برنامه ریزی کرده و به آنها برای تنظیم درخواست پناهندگی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضانی که از هنگ کنگ فرار کردند در آمریکا پناهنده می شوند

معترضانی که از هنگ کنگ فرار کردند در آمریکا پناهنده می شوند