مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:302021-01-16اقتصادي

تاثیر مداخله اخیر مجلس بر صنعت فولاد و صادرات آن


روز سه شنبه کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار تصویب و برای بررسی های بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

- روز سه شنبه کلیات "طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار" تصویب و برای بررسی های بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

یک کارشناس صنعت فولاد در یادداشتی ضمن تشریح این طرح با تاکید براینکه ادامه ی مداخلات پی درپی دولت و مجلس طی سال های اخیر برای کنترل و مدیریت بازار فولاد بوده، معتقد است که این هدف تا به حال نتیجه ملموسی در پی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشکان بهرامی نوشته خود را با این سوال آغاز کرده است که دقیقا طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار در رابطه با چه موضوعی است؟ در یادداشت این کارشناس صنعت فولاد کشور آمده است: به صورت کلی، این طرح قصد دارد با نظارت بیشتر، از هدر رفت یارانه ی بسیار عظیم تخصیصی به صنعت فولاد جلوگیری کند.

معاون امور معدنی و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت (داریوش اسماعیلی) نیز اعلام کرده اند؛ تنها یارانه گاز ارزان قیمتی که در اختیار فولادی ها قرار می گیرد، حدود 15 هزار میلیارد تومان در سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مداخله اخیر مجلس بر صنعت فولاد و صادرات آن

تاثیر مداخله اخیر مجلس بر صنعت فولاد و صادرات آن