مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:052021-01-16حوادث

دستگیری سارق سیم و کابل های برق در اراک/ اعتراف به 28 فقره سرقت


فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار سیم و کابل های برق، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در اراک و اعتراف این فرد به 28 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازاراک  سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل های برق از مناطق مختلف در سطح شهرستان اراک، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با  تکمیل شدن تحقیقات فنی پلیس، سرانجام سارق سابقه سیم و کابل های برق، در شهرستان اراک شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، درعملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به 28 فقره سرقت سیم و کابل برق در مراحل بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس اظهارداشت: سارق دستگیر شده دراعترافات خود بیان داشت که به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت در محل های خلوت و کم تردد حضور پیدا می کرده و اقدام به بریدن سیم و کابل های برق شهری می کرده است.

مفخمی شهرستانی یادآور شد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، 6 نفر از خریداران اموال مسروقه  نیز که در خرید سیم و کابل های سرقتی با سارق مذکور همکاری می کرده اند، شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق سیم و کابل های برق در اراک/ اعتراف به 28 فقره سرقت

دستگیری سارق سیم و کابل های برق در اراک/ اعتراف به 28 فقره سرقت