مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:002021-01-16اقتصادي

نشست هم اندیشی پیشرانان فرش طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی برگزار شد


به همت شبکه فرش جهاددانشگاهی استان مرکزی نشست هم اندیشی پیشرانان فرش طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی به همت شبکه فرش جهاددانشگاهی استان مرکزی نشست هم اندیشی پیشرانان فرش طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی برگزار شد.

فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست هم اندیشی پیشرانان فرش که با حضور پیشرانان فرش طرح ملی مشاغل خانگی و با دستور کار بررسی نحوه استعدادسنجی و مشاوره های تخصصی متقاضیان، هم اندیشی پیرامون نحوه آموزش های عمومی و تخصصی متقاضیان و تدوین فیلم آموزشی، مشخص کردن محدوده جغرافیایی و فعالیت پیشرانان، هم اندیشی پیرامون نحوه تهیه مواد اولیه برای کاهش هزینه های اولیه، احیای طرح ها و نقشه های فراموش شده، همگرایی در تولید و فروش و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی در جهاددانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از طرح های حمایتی حوزه اشتغال است که با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای در سال جاری اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله شامل شناسایی مزیت و ظرفیت های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار مورد توجه قرار گرفته است، هدف از اجرای طرح ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی پیشرانان فرش طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی برگزار شد

نشست هم اندیشی پیشرانان فرش طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی برگزار شد