مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:402021-01-16اقتصادي

پیشنهاد تهاتر با برنج پاکستانی قابل اجرا نیست


دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران با بیان اینکه اولین بار نیست که ما به پاکستان تهاتر برنج با برق را پیشنهاد می دهیم، اظهار کرد: 3 سال پیش هم جلساتی با پاکستانی ها برای تهاتر برنج داشتیم که به دلیل عدم همکاری بانک های آن کشور به نتیجه نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا؛ وزیرصمت از پیشنهادی واردات برنج در مقابل صادرات برق با پاکستان خبر داده و گفته است؛ این طرح منتظر تصویب از سوی پاکستان از جمله بانک مرکزی این کشور است.

علی رضا رزم حسینی ابراز تمایل مقامات پاکستانی به برقراری روابط تجاری با ایران در قالب تهاتر از جمله دستاوردهای مذاکرات دولتمردان دو کشور از آغاز تحریم ها علیه ایران دانسته است.

به گفته کارشناسان هر چند در حال حاضر بخشی از تجارت بین ایران و پاکستان و برخی دیگر از کشورهای منطقه به همین ترتیب دنبال می شود اما با نمی توان آن را به تمام کالاها و همه کشورها تعمیم داد.

مسیح کشاورز، دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه اولین بار نیست که ما به پاکستان تهاتر برنج با برق را پیشنهاد می دهیم، اظهار کرد: 3 سال پیش هم جلساتی با پاکستانی ها برای تهاتر برنج داشتیم که به دلیل عدم همکاری بانک های آن کشور به نتیجه نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تهاتر با برنج پاکستانی قابل اجرا نیست

پیشنهاد تهاتر با برنج پاکستانی قابل اجرا نیست