مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:152021-01-16سياسي

درخواست نمکی از وزیر کشور/ مسافر غیربومی به شمال راه ندهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نامه سعید نمکی به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بر اتخاذ تمهیدات ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه و ممانعت از ورود هرگونه مسافر غیربومی به .

- در نامه وزیر بهداشت به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، به ممانعت از ورود هرگونه مسافر غیربومی به استان های شمالی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نامه سعید نمکی به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بر اتخاذ تمهیدات ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه و ممانعت از ورود هرگونه مسافر غیربومی به استان های شمالی تاکید شده است.

در این نامه آمده است: به شدت نگران خیز جدید بیماری و شروع موج چهارم با ارتفاعی به مراتب بیشتر از امواج قبلی بوده و هستیم.

وزیر بهداشت عنوان کرده است که گرچه عاشقان اهل بیت در همراهی با مدافعان سلامت همواره از پیشگامان رعایت پروتکل های بهداشتی بوده اند، با این وجود اگر برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه در چند روز آینده منطبق بر شیوه نامه ها و توصیه های همکاران صورت نگیرد، یقیناً در افزایش بیماری نقش مؤثری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمکی از وزیر کشور/ مسافر غیربومی به شمال راه ندهید

درخواست نمکی از وزیر کشور/ مسافر غیربومی به شمال راه ندهید