مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:252021-01-16بين الملل

حمایت 3 کشور عربی از پیشنهاد مغرب برای اعطای حکومت خودگردان به صحرای غربی


مغرب در کنفرانسی مجازی که به همت آمریکا برگزار شد، بار دیگر پیشنهاد اعطای حکومت خودگردان به منطقه مورد مناقشه صحرای غربی را مطرح کرد که سه کشور عربی از آن حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پیشنهاد مغرب برای اعطای حکومت خودگردان به منطقه مورد مناقشه صحرای غربی با حمایت سه کشور عربی حاشیه خلیج فارس مواجه شد.

مغرب در کنفرانس مجازی که به همت آمریکا برگزار شد، ضمن ارائه پیشنهادی در خصوص اعطای حکومت خودگردان به صحرای غربی، بر حمایت از حاکمیت مغرب بر تمامی اراضی خود از جمله صحرای غربی تأکید کرد.

این کنفرانس توسط آمریکا و با هدف حمایت از حاکمیت مغرب بر صحرای غربی برگزار شد و طی آن سلطان بن سعید المریخی وزیر مشاور در دولت قطر از پیشنهاد مغرب برای اعطای حکومت خودگردان به صحرای غربی حمایت کرد.

المریخی افزود که قطر امیدوار است پیشنهاد مغرب به برقراری صلح در این منطقه منجر شود.

روز پنج شنبه گذشته نیز علیاء بنت احمد آل ثانی نماینده دائم قطر در سازمان ملل بر حمایت کشورش از حاکمیت مغرب بر صحرای غربی و مناطق جنوبی آن تأکید کرده بود.

طبق گزارش وبگاه الخلیج اونلاین ، عبداللطیف الزیانی وزیر خارجه بحرین نیز بر حمایت کشورش از پیشنهاد مغرب تأکید کرد و گفت که منامه حاکمیت مغرب بر منطقه مورد مناقشه بین رباط و جبهه پولیسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 3 کشور عربی از پیشنهاد مغرب برای اعطای حکومت خودگردان به صحرای غربی

حمایت 3 کشور عربی از پیشنهاد مغرب برای اعطای حکومت خودگردان به صحرای غربی