مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:052021-01-16فرهنگي

اثر فیلمساز شیرازی منتخب جشنواره فیلم کوتاه جعبه تهران شد


فیلم کوتاه «بازی بدون صفر» به کارگردانی مصطفی رستم پور و تهیه کنندگی عاطفه رضایان منتخب جشنواره بین المللی فیلم کوتاه جعبه تهران شد.

- شیراز- فیلم کوتاه بازی بدون صفر به کارگردانی مصطفی رستم پور و تهیه کنندگی عاطفه رضایان منتخب جشنواره بین المللی فیلم کوتاه جعبه تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز فیلمبرداری فیلم در محلات و کوچه های شهر شیراز خبر داد و گفت: هدف از ساخت فیلم این بود که دنیای کودکان را بدون کلیشه های مرسوم و با زاویه دیدی شفاف در مقابل چشم مخاطب بیاورم، آن گونه که همه آرزو کنیم کاش دنیای بزرگسالان هم مانند کودکان بدون اندیشه بردها و باخت ها شکل می گرفت و ادامه می یافت.

وی با تاکید بر اینکه بازی بدون صفر تلاش می کند لذت بردن از زندگی با کمترین امکانات را برای مخاطب امکان پذیر جلوه دهد، گفت: در این فیلم بازیگرانی مانند فلما معلمی، وحید مرشدی، رضا نمانی، آشا اکبرپور، آیلین کتابی و فرهاد کرمی به نویسندگی علی فخار، به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل مؤثر در تولید این فیلم می توان به عاطفه رضایان (تهیه کننده)، محمدصادق محمدنیا (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، زینب فلامرزی (منشی صحنه)، ستاره امانی (عکاس)، مهدی فلامرزی (تصویر)، دانیال علیزاده (صدا)، داریوش واحدی (طراح صحنه و لباس)، آشا اکبرپور (گریم)، مجتبی رستم پور (مدیر تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر فیلمساز شیرازی منتخب جشنواره فیلم کوتاه جعبه تهران شد

اثر فیلمساز شیرازی منتخب جشنواره فیلم کوتاه جعبه تهران شد