مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:352021-01-16پزشكي

روزهای بدون مرگ کرونایی در لرستان


پنج روز بدون مرگ کرونایی مهمترین اخبار هفته گذشته در لرستان بود تا به مردمی که طی 10 ماه گذشته هر روز شاهد مرگ همشهریان خود بودند یادآوری کند که می توان با رعایت دستورالعمل ها بر ویروس کرونا غلبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، همچنین در هفته گذشته وقایع مهمی همچون خاموشی برق به لرستان رسید، ادامه منع تردد شبانه با وضعیت کرونایی در 2 شهر بروجرد و خرم آباد، سفر رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به لرستان، نجات جان مادر باردار نورآبادی، استخدام 825 نفر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و فعالیت ادارات لرستان با یک ساعت تاخیر برای صرفه جویی در مصرف انرژی را شاهد بودیم.

پنج روز بدون مرگ کرونایی ابتلای قطعی 61هزار و 746 نفر از شهروندان این استان به کرونا تا 18 دی ماه تایید شده است، 304 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

19 دی به عنوان روز بدون مرگ مبتلایان کرونا پس از گذشت چندین ماه در استان ثبت شد و پس از آن تا روز 24 دی ماه چهار روز دیگر بدون مرگ ناشی از کرونا در لرستان را شاهد بودیم.

پس از ماه ها روزهای بدون مرگ مبتلایان کرونا در استان رقم خورد که ادامه این روند امیدبخش، نیازمند همراهی مستمر مردم با مسوولان است.

هرچند پنج روز بدون ثبت مرگ و میر کرونا در استان رقم خورده است اما این بیماری تمام نشده و غافلگیر کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای بدون مرگ کرونایی در لرستان

روزهای بدون مرگ کرونایی در لرستان