مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 19:152021-01-15سياسي

بهره گیری از خرد جمعی عاملی مهم در پیشبرد برنامه های مدیریت سیستان وبلوچستان است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان بهره گیری از خرد جمعی و بویژه توجه به سرمایه های ارزشمند انسانی و تجارب گرانسنگ بزرگان را بعنوان عاملی مهم در پیشبرد برنامه های مدیریت استان عنوان کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان بهره گیری از خرد جمعی و بویژه توجه به سرمایه های ارزشمند انسانی و تجارب گرانسنگ بزرگان را بعنوان عاملی مهم در پیشبرد برنامه های مدیریت استان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوذر کوثری با حضور در منزل آیت الله سیدضیاء طباطبایی از علمای برجسته و شاخص استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

کوثری ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار و مدنظر قراردادن توصیه های آیت الله طباطبایی بهره گیری از خرد جمعی و بویژه توجه به سرمایه های ارزشمند انسانی و تجارب گرانسنگ این بزرگان را بعنوان عاملی مهم در پیشبرد برنامه های مدیریت استان دانسته و بر نقش مهم روحانیون ، اساتید دانشگاه و نخبگان دارای فکر و اندیشه خلاق در پیشرفت جامعه و ایجاد فضای همدلی و هم افزایی برای گذر از شرایط فعلی جامعه به شرایط مطلوب تاکید کرد.

وی توسعه اجتماعی و فرهنگی و سیاسی استان را بعنوان مهم ترین وظیفه حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری دانسته و بیان داشت: بدون پیشرفت و تحول در این حوزه ها رسیدن به توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از خرد جمعی عاملی مهم در پیشبرد برنامه های مدیریت سیستان وبلوچستان است

بهره گیری از خرد جمعی عاملی مهم در پیشبرد برنامه های مدیریت سیستان وبلوچستان است