مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:152021-01-15سياسي

اهانت استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگاران


مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با انتشار نامه ای سرگشاده نسبت به اهانت استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگاران و اصحاب رسانه واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان که 24 دی ماه برگزار شد؛ جملات اهانت آمیزی خطاب به خبرنگاران صدا و سیما بیان کرد که این موضوع با واکنش های متعددی از سوی اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در فضای مجازی مواجه شد.

از همین رو محمود دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان نیز با انتشار نامه ای سرگشاده نسبت به این اهانت واکنش نشان داد.

متن نامه به شرح زیر است: با احترام و آرزوی توفیق برای حضرتعالی و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خصوصاً مدیران عزیزی که در استان سیستان و بلوچستان خدمت می کنند.

از اینکه به این سبک و سیاق نکاتی را به استحضار حضرتعالی می رسانم، پیشاپیش عذر خواهم و اعتذار مرا بپذیرید.

سعادت حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان را که در تاریخ 24 دی ماه 99 برگزار شد نداشتم اما با رؤیت چند باره فیلم فرمایشات شما از محتوای جلسه و نوع نگاه حضرتعالی مطلع شدم؛ حسب وظیفه بر آن شدم نکاتی را به عنوان برادر کوچکتان تقدیم حضور و پیشکش محضرتان کنم تا شاید به فرمایش امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگاران

اهانت استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگاران