مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:002021-01-15ورزشي

لیگ قهرمانان آسیا به خاطر اسپانیرها رفت برگشت برگزار می شود


طبق برنامه ریزی مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های لیگ قهرمانان قاره کهن در سال 2021 به صورت متمرکز در روزهای پایانی فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال 1400 به صورت رفت و برگشتی برگزار خواهد شد.

- جی پلاس؛ رقابت های لیگ قهرمانان آسیای سال طبق برنامه از 25 فروردین در غرب قاره آغاز خواهد شد و از 1 اردیبهشت در شرق قاره و این مسابقات به مدت 15 روز به صورت متمرکز و فشرده برگزار خواهد شد.

البته این امکان وجود داشت که با توجه به فشردگی مسابقات لیگ های داخلی کشورهای مختلف، به جای برگزاری 6 مسابقه رفت و برگشت، به انجام یک بازی برای صعود تیم ها اکتفا شود ولی آنطور که مسئولان فوتبال ایران می گویند، اصرار اسپانسر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سبب شده تا همچنان شاهد برگزاری این مسابقات به صورت رفت و برگشت باشیم؛ اتفاقی که کار مسئولان سازمان لیگ در هر کشوری را سخت تر خواهد کرد و برای سهیل مهدی و همکارانش در سازمان لیگ ایران این چالش با توجه به فشردگی بازی ها در ایران سخت تر هم شده است.

مسئولان مسابقات AFC هنوز البته مشخص نکرده اند که مسابقاتی که در فروردین و اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد با انجام 6 بازی فشرده خاتمه پیدا خواهد کرد یا در پلی آف هم ادامه پیدا می کند ولی به نظر می رسد دور اول این مسابقات آنطور که برنامه ریزی نشان می دهد با انجام 6 بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان آسیا به خاطر اسپانیرها رفت برگشت برگزار می شود

لیگ قهرمانان آسیا به خاطر اسپانیرها رفت برگشت برگزار می شود