مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 16:552021-01-15بين الملل

بررسی نقاط ضعف نیروهای امنیتی آمریکا در مقابل حمله تندروها به کنگره


هماهنگی بین نیروهای اجرای قانون در تمام سطوح دولتی و واکنش به آشوب در ششم ژانویه (17 دی) نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

- هماهنگی بین نیروهای اجرای قانون در تمام سطوح دولتی و واکنش به آشوب در ششم ژانویه (17 دی) نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

با نزدیک شدن به مراسم تحلیف جو بایدن و احتمال شورش مجدد حامیان تندرو ترامپ در واشنگتن، ناظران دولت ایالات متحده در وزارت دادگستری در حال بررسی نقاط ضعف و نحوه واکنش نیروهای امنیتی به حمله پیشین تندروها به ساختمان کنگره هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از نیویورک دیلی نیوز، دفتر بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که ناظران دولت در وزارت دادگستری، دفاع و امنیت داخلی در حال بررسی آمادگی و واکنش آنها به خشونت های هفته گذشته در پایتخت هستند.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که این موضوع شامل اطلاعاتی است که پیش از اغتشاشات در اختیار نیروهای فدرال قرار گرفته بود و هماهنگی بین نیروهای اجرای قانون در تمام سطوح دولتی و واکنش به آشوب در ششم ژانویه (17 دی) نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بازرس کل وزارت دادگستری گفت که آنان همچنین ارزیابی خواهند کرد که آیا ضعف هایی در شیوه نامه ها، سیاست ها یا رویه هایی در وزارت دادگستری وجود داشته است که بر توانایی نیروهای این وزارتخانه برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نقاط ضعف نیروهای امنیتی آمریکا در مقابل حمله تندروها به کنگره

بررسی نقاط ضعف نیروهای امنیتی آمریکا در مقابل حمله تندروها به کنگره