مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 13:352021-01-15سياسي

حمایت اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مواضع رهبرمعظم انقلاب


جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته های مختلف پزشکی با صدور بیانیه ای حمایت خود از مواضع رهبر معظم انقلاب در مورد ممنوعیت واردات واکسن کرونا اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبالاخص نو ظهور بودن سارس، کرونا ویروس و ماهیت بسیار پیچیده این ویروس، رویکرد به امر خطیر ایمن سازی (واکسیناسیون) در این برهه زمانی دقت و وسواس بالایی را می طلبد.

بدیهی است، این دقت برای کشوری مانند ایران که تحت ناجوانمردانه ترین تحریم های ممکن از سمت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بوده است باید صد چندان باشد.

واکسن هایی که در حال حاضر برای مصرف بالینی در برخی از کشورها تجویز می شوند یعنی واکسن های فایزر-بیونتک (BNT162b2)، مدرنا (mRNA-1273) و آسترازنکا (AZD-1222)، تولیدات آمریکایی و انگلیسی هستند.

قطعاً در سنوات اخیر با وجود مستندات بسیار معتبر، شرکت های پزشکی آمریکایی در رأس و شرکت های اروپایی به تبعیت از آنها، در ضروریات دارویی، تجهیزات پزشکی و حتی تحقیقی، کشور عزیزمان را تحت ناجوانمردانه ترین تحریم های ممکن قرار داده اند، امری که مخالف اصل سوگند نامه پزشکی در هر جای جهان است! در شرایط کنونی که کینه ورزی این دولت ها با کشورمان به اوج خود رسیده است، قطعاً هیچ منطقی رأی به تهیه واکسن، حساس ترین ماده ایی که قرار است برای افراد سالم یک کشور تجویز شود از دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مواضع رهبرمعظم انقلاب

حمایت اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مواضع رهبرمعظم انقلاب