مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:052021-01-15بين الملل

تظاهرات در تل آویو درباره «رسوایی زیردریایی» نتانیاهو


در ادامه اعتراض ها در فلسطین اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، صهیونیست ها امروز جمعه در تل آویو درباره یکی از پرونده های او موسوم به «رسوایی زیردریایی» تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی از حضور دوباره معترضان در خیابان های تل آویو در رابطه با پرونده های فساد مالی و دولتی نخست وزیر این رژیم خبر دادند.

روزنامه سازی هستیم ، شعارهایی علیه بنیامین نتانیاهو سر دادند.

این تظاهرات در شرایطی انجام شده که پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم به دنبال تشکیل کمیته تحقیقاتی برای بررسی پرونده فساد مالی موسوم به رسوایی زیردریایی است.

این پرونده فساد که با نام پرونده 3000 نیز شناخته می شود، درباره ارتشاء چند میلیون دلاری توسط دستیاران نزدیک نتانیاهو و همچنین مقامات عالی رتبه ارتش برای خرید زیردریایی های اتمی از آلمان است.

با اینکه در این پرونده شخص نتانیاهو متهم اصلی نیست اما موشه یعلون وزیر جنگ پیشین این رژیم می گوید که هدایت این اقدامات غیرقانونی را نتانیاهو بر عهده داشته است.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نتانیاهو تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در تل آویو درباره «رسوایی زیردریایی» نتانیاهو

تظاهرات در تل آویو درباره «رسوایی زیردریایی» نتانیاهو