مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:002021-01-15سياسي

رفع تحریم ها مطالبه منطقی ایران/ آمریکا دنبال بی ثباتی منطقه است


امام جمعه دامغان بابیان اینکه رفع تحریم ها مطالبه منطقی ایران از غرب است، گفت: بر همین اصل محوریت برجام نیز تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه به دنبال بیانات رهبر معظم انقلاب دشمن به خوبی این را دریافت که رفع تحریم ها مطالبه منطقی مردم ایران از غربی ها است، ابراز داشت: بر این اساس ایشان تکلیف مذاکره با آمریکا، برجام و بایدن را به خوبی تعیین کردند.

وی بابیان اینکه غربی ها هیچ گاه خیرخواه مردم ایران نبودند، افزود: تجربه نشان داد که نباید به آمریکا و متحدانش اعتماد کرد و امروز خرسندیم استکباری که به دنبال بی ثباتی در ایران بود با مشاهده قدرت دفاعی کشور عقب نشست و این تمام معادلات آن ها را برهم زده است.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه آمریکا این را می داند که در صورت جنگ با ایران منافع اروپا از بین خواهد برد و نابودی اسراییل را رقم می زند، ابراز داشت: این نشان می دهد که آن ها از هیمنه، توان دفاعی و نظامی ایران می هراسند با این جنگ آن ها به ایجاد بحران اقتصادی و جنگ داخلی در آمریکا دامن می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تحریم ها مطالبه منطقی ایران/ آمریکا دنبال بی ثباتی منطقه است

رفع تحریم ها مطالبه منطقی ایران/ آمریکا دنبال بی ثباتی منطقه است