مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:352021-01-15سياسي

قدرت دفاعی ایران اسلامی محاسبات دشمنان را تغییر داده است


امام جمعه آرادان با بیان اینکه قدرت دفاعی امروز ایران محاسبات دشمنان را تغییر داده است، گفت: قدرت موشکی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست چرا که برای ما امنیت زا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر، ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار و عجله ای نداریم و اگر تحریم ها برداشته نشد، بازگشت این کشور به ضرر ما است، ابراز کرد: تا زمانی که همه تحریم ها اعم از بانک، دارو و … برداشته نشود، آمریکایی ها حق ندارند به برجام برگردند.

وی با بیان اینکه تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قانون و مصوبه مجلس برای کاهش تعهدات کشورمان، اشاره ای به جا بود، ابراز کرد: همانطور که معظم له فرمودند وقتی طرف مقابل به هیچ تعهدی عمل نمی کند معنی ندارد که ایران اسلامی به همه آنها عمل کند لذا تعهد در مقابل تعهد.

تقویت بنیه نظامی و تولیدی امام جمعه آرادان با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، ما باید روز به روز در همه سلاح های نظامی به خصوص موشک خودمان را تقویت کنیم چرا که روزگاری هواپیماهای میگ صدام از بالا تهران را بمباران می کردند و موشک های اهدایی آمریکا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دفاعی ایران اسلامی محاسبات دشمنان را تغییر داده است

قدرت دفاعی ایران اسلامی محاسبات دشمنان را تغییر داده است