مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:352021-01-15سياسي

مهلت یکماهه دستگاه قضایی هرمزگان برای تعیین تکلیف واگذاری ها منطقه آزاد قشم


رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به نامه ها و درخواست های مردمی در خصوص رسیدگی به موضوع واگذاری اراضی توسط منطقه آزاد قشم ، تأکید کرد: - ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به نامه ها و درخواست های مردمی در خصوص رسیدگی به موضوع واگذاری اراضی توسط منطقه آزاد قشم ، تأکید کرد: سازمان منطقه آزاد قشم و جهاد کشاورزی استان موظف هستند ظرف یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف این واگذاری ها اقدام کنند.

علی صالحی ظهر امروز(26 دی ماه) در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان با اشاره به فعالیت های گسترده متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی تأکید کرد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی در این حوزه جدیت بیشتری داشته باشند و ضمن مشارکت فعال در کارگروه های تخصصی، گشت های مشترک را تقویت کنند.

عالی ترین مقام قضایی افزود: مناطق آبشورک و چهچکور در حومه شهر بندرعباس بیشتر از سایر حوزه ها مورد طمع متصرفان قرار دارد لذا استقرار مداوم یگان حفاظت مسکن و تقویت گشت های نظارت در این مناطق ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای کامل طرح کاداستر (نقشه حدنگار)، بستر سوء استفاده و دست اندازی به اراضی ملی و دولتی را از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یکماهه دستگاه قضایی هرمزگان برای تعیین تکلیف واگذاری ها منطقه آزاد قشم

مهلت یکماهه دستگاه قضایی هرمزگان برای تعیین تکلیف واگذاری ها منطقه آزاد قشم