مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:452021-01-15اقتصادي

آزمایشگاه پی سی آر در خراسان جنوبی استقرار می یابد


آزمایشگاه پی سی آر هفته آینده در استان استقرار خواهد یافت تا دغدغه نمونه های آزمایشگاهی در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان نداشته باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: آزمایشگاه پی سی آر هفته آینده در استان استقرار خواهد یافت تا دغدغه نمونه های آزمایشگاهی در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان نداشته باشیم.

حمید ملانوری، امروز جمعه 26 دی در جلسه بررسی آخرین وضعیت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در واحدهای آسیب دیده استان اظهار کرد: صنعت تولید مرغ و تخم مرغ یک ظرفیت خوب اقتصادی در استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: درگیرشدن واحدهای تولیدی مرغ با ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، آشفتگی زیادی در استان ایجاد کرده که باید با همکاری تولیدکنندگان و متولیان این امر هر چه زودتر اقداماتی در این خصوص انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با انتقاد از اطلاع رسانی کُند و عدم آموزش کافی در خصوص این بیماری، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی و دامپزشکی در خصوص اطلاع رسانی و آموزش به تولیدکنندگان باید اقدامات موثرتری انجام دهند تا خسارت ها ناشی ازاین بیماری ها و انتشار آن به حداقل برسد.

ملانوری یادآور شد: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی در استان خواستار تسهیلات برای برگشت به تولید هستند، مصوب شد تا مؤسسات و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه پی سی آر در خراسان جنوبی استقرار می یابد

آزمایشگاه پی سی آر در خراسان جنوبی استقرار می یابد