مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:202021-01-15اقتصادي

ریزش قیمت سکه و طلا بی توجه به ثبات اونس جهانی


طبق اعلام یک عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی یک هفته اخیر، علیرغم ثبات قیمتی هر اونس جهانی در پایان هفته نسبت به ابتدای هفته، به دلیل کاهش نرخ ارز، - طبق اعلام یک عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی یک هفته اخیر، علیرغم ثبات قیمتی هر اونس جهانی در پایان هفته نسبت به ابتدای هفته، به دلیل کاهش نرخ ارز، در بازار سکه و طلا نیز ریزش قیمت دیده می شود.

ایوب اکبری پور در گفت وگو با ایسنا در تشریح وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا داخلی، با بیان اینکه در طول هفته نوسانات قیمتی وجود داشته اما در انتهای هفته نسبت به اولین روز هفته، ثبات قیمتی در قیمت اونس جهانی دیده می شود؛ اظهار کرد: از جهت پارامتر موثر خارجی که آخرین قیمت ثبت شده برای اونس جهانی همان 1850 دلاری است که در ابتدای هفته بود.

از سوی دیگر در عین ثبات قیمت اونس جهانی، ریزش نرخ ارز در کشور طی هفته اخیر ایجاد شد که به نسبت بر روی قیمت سکه، طلا و سایر اقلام فلزی داخلی تاثیر گذاشته است.

این عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: بنابراین اینطور می توان گفت در هفته ای که گذشت، از نظر بازار جهانی، اونس جهانی ثبات قیمتی را تجربه کرده اما در بازار داخلی، افت نرخ ارز، سبب ریزش قیمت سکه و طلا شده است بدین صورت که هر گرم طلای 18 عیار نسبت به ابتدای هفته 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش قیمت سکه و طلا بی توجه به ثبات اونس جهانی

ریزش قیمت سکه و طلا بی توجه به ثبات اونس جهانی