مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 08:552021-01-15اقتصادي

سامانه پرداخت تسهیلات وام قرض الحسنه مستمری بگیران عملیاتی شد


مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان های تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی در راستای گسترش خدمات الکترونیکی و در جهت سهولت و افزایش رضایت مندی، - استفاده از این سامانه را در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جهانی با بیان اینکه آماده سازی 7 وب سرویس مهم و کاربردی طراحی و اجرا شده است، تصریح کرد: برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان زمینه ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه به صورت کاملاً آنلاین فراهم شده است.

جهانی با اشاره به اقدامات و هماهنگی های به عمل آمده در این خصوص که با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر انجام پذیرفته است گفت: این پیگیری ها، حاصل تلاش شبانه روزی و همکاری مجدانه مسئولان و حوزه های دست اندرکار این امر می باشد.

وی تصریح کرد: تمام مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تأیید نهایی استحقاق و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و … در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری میسر شده است.

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان های تأمین اجتماعی با اشاره به رفع مشکلات سیستمی گذشته و تسهیل در فرایند ارائه خدمات به صورت هماهنگ، برخط و آنلاین میان بخش های مختلف بدون نیاز به مراجعه حضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پرداخت تسهیلات وام قرض الحسنه مستمری بگیران عملیاتی شد

سامانه پرداخت تسهیلات وام قرض الحسنه مستمری بگیران عملیاتی شد