مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 07:102021-01-15اقتصادي

2 واحد بسته بندی و عرضه تخم مرغ پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید محمدی پور گفت: واحد های تلاونگ و اریکه تخم مرغ را بالاتر از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار خریداری و پس از بسته بندی، - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: 2 واحد بسته بندی و عرضه تخم مرغ تلاونگ و اریکه در استان، که تخم مرغ را گرانتر از نرخ مصوب خریداری و عرضه می کردند، پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید محمدی پور گفت: واحد های تلاونگ و اریکه تخم مرغ را بالاتر از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار خریداری و پس از بسته بندی، محصول نهایی را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب در بازار عرضه می کردند.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه این 2 واحد تولیدی، قیمت های مصوب را رعایت نکرده بودند برای بازه زمانی 25 روز گذشته که تخلف رخ داده بود، بالغ بر 700 میلیون تومان جریمه شدند.

محمدی پور اظهارداشت: همه واحد های تولیدی موظف به رعایت قیمت مصوب تنظیم بازار هستند و با توجه به اینکه تخم مرغ نیز یکی از کالا های اساسی محسوب می شود، حساسیت و تاکید بر روی آن بیشتر است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: پرونده یکی از این واحد ها به تعزیرات حکومتی استان و دیگری به تعزیرات حکومتی شهرستان های استان برای بررسی قاضی ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 واحد بسته بندی و عرضه تخم مرغ پلمب شد

2 واحد بسته بندی و عرضه تخم مرغ پلمب شد