مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 02:002021-01-14اقتصادي

سایه سنگین بحران آب بر روستاهای استان/ آبرسانی سیار به 169 روستای اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 169 روستا به علت کاهش کیفیت آب و خشکسالی با تانکر و به صورت سیار آبرسانی می شوند.

-  منصور شیشه فروش امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر حجم سد زاینده رود 182 میلیون مترمکعب است، اظهار داشت: حجم سد زاینده رود بیش 60 درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و بارندگی هایی که در بالادست ایستگاه شاخص زاینده رود اتفاق افتاده از اول مهر تاکنون 416 میلی متر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ایستگاه کوهرنگ میانگین بلند مدت آن در سال گذشته 562 میلی متر بوده است، افزود: میانگین بارش استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون حدود 73 میلی متر بوده است که نسبت به بلندمدت 2 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 169 روستا در سطح استان با تانکر آبرسانی می شود، بیان کرد: بسیاری از چاه های حریم رودخانه خشک شده اند و بیشتر چاه هایی که از رودخانه آب داشت در حال حاضر به علت خشکی رودخانه آب ندارند؛ بخشی از تأمین آب های شرب از طریق چاه های فلمن بود که با خشک شدن رودخانه چاه های فلمن هم آبدهی ندارد.

طرح آبرسانی اصفهان 56 شهر و 330 روستا را در بر می گیرد شیشه فروش با بیان اینکه طرح آبرسانی اصفهان حدود 56 شهر و 330 روستا را در بر می گیرد که در این طرح در کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین بحران آب بر روستاهای استان/ آبرسانی سیار به 169 روستای اصفهان

سایه سنگین بحران آب بر روستاهای استان/ آبرسانی سیار به 169 روستای اصفهان