مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 20:352021-01-14پزشكي

اضافه شدن تعداد 247 بیمار جدید کرونایی در مازندران


با بستری شدن تعداد 247 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک هزار و 435نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پایانی یازدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا درحالی سپری می شود اوج گیری ویروس کرونا در مازندران طی هفته های گذشته آغاز شده و کماکان شاهد افزایش تعداد بیماران در استان هستیم.

درحال حاضر شاهد جولان کرونا در مازندران هستیم به طوری که وضعیت 5 شهر استان قرمز و بقیه شهرها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

باتوجه به این مهم باید مردم استان همه پروتکل های بهداشتی را رعایت و از دورهمی و تجمعات خودداری کنند و مردم دیگر استان ها هم در این وضعیت قرمز کرونایی، به هیج عنوان به مازندران سفر نکنند این درحالی است که از روز گذشته شاهد افزایش تردد در محورهای شمال بودیم.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 215 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 198 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن تعداد 247 بیمار جدید کرونایی در مازندران

اضافه شدن تعداد 247 بیمار جدید کرونایی در مازندران