مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 16:452021-01-14سياسي

طرح ایران قوی یکی از بهترین طرح های فرهنگی در سراسر کشور است


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: طرح ایران قوی یکی از بهترین طرح های فرهنگی در سراسر کشور است.

- ایسنا/مرکزی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: طرح ایران قوی یکی از بهترین طرح های فرهنگی در سراسر کشور است.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری پنجشنبه 25 دیماه در نشستی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان زرندیه گفت: طرح ایران قوی با بهره گیری از قرآن، سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی می تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: فعالان کانون های مساجد می بایست با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد(فهما) امتیاز کسب کنند و کانون های برتر بر اساس این امتیازات انتخاب خواهند شد.

ذوالفقاری در ادامه، جریان سازی گفتمان انقلابی اسلامی را یکی از اهداف طرح ملی ایران قوی ذکر کرد و از مدیران کانون های مساجد شهرستان خواست برای اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح اهتمام داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز گفت: مسجد به یقین مهمترین پایگاه دینی، فرهنگی و اجتماعی مسلمانان است و کماکان بهترین پایگاه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن مساجد بوده و هنر مدیران نظام اسلامی در این است که بتوانند از این قابلیت و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایران قوی یکی از بهترین طرح های فرهنگی در سراسر کشور است

طرح ایران قوی یکی از بهترین طرح های فرهنگی در سراسر کشور است