مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 16:002021-01-14ورزشي

شروع تمرینات کمیل قاسمی و حسن رحیمی با هدف حضور در المپیک


کمیل قاسمی و حسن رحیمی دو چهره عنوان دار کشتی ایران و جهان پس از مدت ها دوری از میادین تمرینات خود را با هدف حضور در المپیک به شرط مهیا بودن شرایط آغاز کردند.

- کمیل قاسمی و حسن رحیمی دو چهره عنوان دار کشتی ایران و جهان پس از مدت ها دوری از میادین تمرینات خود را با هدف حضور در المپیک به شرط مهیا بودن شرایط آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت های جهانی کشتی آزاد این روزها تمرینات خود را از سر گرفته و ظاهرا پس از مدت ها دوری از میادین قصد حضور در بازی های المپیک 2021 را دارد.

قاسمی که با کاهش وزن و تمرینات کشتی به لحاظ بدنی در فرم ایده آلی قرار گرفته، درباره برنامه های آینده خود گفت: به هر صورت کشتی در خون من است و همیشه کشتی گرفتن را دوست دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در المپیک آماده می شود یا خیر، گفت: باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چقدر شرایط مهیاست.

اگر نیاز باشد ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

همچنین حسن رحیمی قهرمان و نایب قهرمان سبک وزن کشتی آزاد جهان و عنوان دار المپیک درباره وضعیت کمیل قاسمی هم تیمی سابقش اظهار کرد: چند روز پیش با کمیل تمرین کردیم و وقتی انرژی و انگیزه ای را که داشت دیدم، گفتم او همچنان شانس کسب مدال در میادین بزرگ را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع تمرینات کمیل قاسمی و حسن رحیمی با هدف حضور در المپیک

شروع تمرینات کمیل قاسمی و حسن رحیمی با هدف حضور در المپیک